Icidu In Ear Headset HiFi Aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Icidu In Ear Headset HiFi Aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lennard1997 29-04-2013

ik he deze oordopjes gekocht omdat ik graag goede oordopjes wou. en dat heb ik gekregen. het probleem is alleen dat ik al 2 keer terug ben geweest met de oordopjes omdat ze kapot gingen bij de aansluiting. hier heb ik gelukkig ook 2 keer nieuwe voor gekregen, dit omdat er een jaar garantie op zit. verder vind ik het geluid echt SUPER. vooral de bas 'voel' je goed. echt super. dat ze van alluminium zijn is ook fijn, bijvoorbeeld als je ze op de grond laat vallen en je er per ongeluk op staat gaan ze niet kapot in tegenstelling tot de doorsnee plastic oordopjes.

AN0N1EM 16-01-2013

Ik heb deze oordopjes vandaag gekocht bij Dixons (omdat ik vandaag helaas niet aan Skullcandy in-ears kon komen, die voor 10 euro prima kwaliteit zijn), in de hoop degelijke oordopjes te krijgen voor een tientje, natuurlijk zonder al te hoge verwachtingen. Maar zo bizar slecht had ik ze nu ook weer niet verwacht, deze gaan direct de prullenbak in. Over de duurzaamheid kan ik dus niets zinnigs melden, het comfort en de vormgeving voldoen aan de verwachtingen van een goedkoop product. Kortom, ik luister nog liever geen muziek dan dat ik het hierdoor moet afspelen. Weggegooid geld!

maartench_32 17-07-2012

Nee, deze koop ik niet meer. Een zware onvoldoende voor dit produkt. Geluid lijkt nergens op. Ik had er meer van verwacht.
Het is net of je muziek zich in een emmer afspeelt.
Stel je geen hoge eisen aan geluidskwaliteit, dan is het nog wel wat.
Wil je een beetje goede geluidskwaliteit, dan moet je toch zeker wel 30 euro uitgeven.
Ze zullen wel ergens onderin een la verdwijnen.